26. desember 2008

God jul

Juledagene har jeg som vanlig tilbrakt hos mamma og pappa. Som alltid er det deilig med noen dagers avkobling med god mat, familiebesøk og presanger. I morgen bærer turen videre til Bergen for å besøke svigers og Caroline.

Med litt flaks er det fremdeles pinnekjøttrester igjen.

Caroline, som nå går rundt med et krapyl i magen på den 20. uke, sier at det er en som har begynt å sparke der inne, så jeg er veldig spent på om jeg snart kan merke noe jeg også! Dessuten er det visst sånn at et foster begynner å utvikle hørselsansen omkring på denne tiden, så det er vel på tide å legge til seg en god musikksmak først som sist.

Hvis dette blir siste post før nyttår vil jeg benytte anledningen til å ønske et riktig godt nytt år til alle som skulle finne på å lese dette!

Fred ut (og inn i det nye året)!
Posted by Picasa