16. februar 2008

Første post fra Oslo!

Dette innlegget burde ha kommet mye tidligere, men nå skriver jeg det altså! St.Hansaften 2007 flyttet Caroline og jeg til Oslo, nærmere bestemt Trygve Ryens vei 22, barndomshjemmet til faren min, og huset der besteforeldrene mine bodde da jeg var liten. Rekkehuset holdt stort sett samme standard som det gjorde da det var nytt på 60-tallet, så vi hadde en god del arbeid fremfor oss. Høsten har blant annet gått med til:
  • Pusse opp Soverommet
  • Renovere kjøkkenet
  • Male tak i hele huset
  • Male stue, spisestue og tv-stue
Vi har hvertfall lært at ting tar tid, og at vi ikke har så veldig lyst til å male panel igjen :)

Neste post på programmet er badet, så vi håper på å få pusset opp det i løpet av vår/sommer. Jeg skal legge opp noen bilder, så dere kan se hvordan ting så ut, og hvordan det ser ut nå!