8. september 2005

Noen ganger svikter alt på en gang

Ja da sitter jeg her og venter på internett fra Nextgentel.. (ting tar visst usannsynlig lang tid med dette selskapet sammenlignet med alt annet jeg har vært borti) men jeg håper at det i det minste skal være oppe å gå i løpet av neste uke, etter å ha ventet siden midten av Juli.

Paraboltuneren min bestemte seg for å ta kvelden også denne uken, så dere kan tenke dere hvor festlig det er her for tiden.. No TV, no net.

Og for sikkerhetsskyld klarte jeg å leke med en litt for stor magnet på realfagsbygget samtidig som jeg holdt bankkortet mitt i den andre hånden, og schwup så lå kortet klistret til magneten, og dermet:

No TV, no net, no money

herlig! det er vel noen som sier at en ulykke sjelden kommer alene.. jaja, kanskje det er noe i det.

og hvis noen lurer, ja det regner i Trondheim, og det har gjort det i en uke nå :(

Ingen kommentarer: