13. september 2005

Nå kommer det snart mer!

Er ikke så utrolig flink til å oppdatere for tiden, men det kommer nok snart til å bli bedre! Nextgentel har endelig fått bakenden sin i forovergir, så de har endelig klart å sende routeren som jeg har ventet på siden juli. Den er ventet til meg i morgen kveld, så da kommer jeg på nett, og det burde føre til at jeg kan oppdatere bloggen litt oftere..

Jeg skal prøve å stable sammen et nytt galleri på en eller annen måte, og kommer nok til å poste linker og noen bilder her, slike at de som måtte ønske det kan følge med på hva som skjer i Trondheim for tiden!

Ellers går dagene med til skole, irritasjon pga regn, mer irritasjon fordi det regner, og så gleder jeg meg til torsdag for da er det programslipp for UKA-05!

PS!

Canal Digital har tusenmillionermilliarder ganger bedre kundeservice enn NextGenTel!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer: