2. desember 2005

Første eksamen overstått

Da er sirkuset i gang, igjen. Eksamen kommer like brått på hvert år, og i år var definitivt ikke et unntak. UKA har som nevnt tidligere satt sitt preg på semesteret, og eksamenstiden har stort sett blitt brukt til å skjule de verste sårene, snarere enn å finpusse detaljene. Første eksamen som stod for tur var "Nettbaserte Multimediesystemer". Begynner nesten å føle meg hjemme i Nidarøhallen, og ble kompis med en eksamensvakt som ivrig kunne fortelle at jeg kunne fylle så mye vann jeg ville på toalettet, momsfritt! -- Rar mann. Jeg fikk hvertfall skrevet ned noe på 3 av 4 oppgaver, og kan si meg fornøyd med dagens innsats (jeg er alltid optimist inntil det motsatte er bevist).

Videre går det slag i slag med lesing og regning i diverse fag, og jeg har ikke store forhåpninger om å se dagslys før 21. desember.

Her hjemme koser man seg forøvrig med julekalender og smugtitting på LOST og Desperate Housewives. Jeg har også begynt å spise havregrøt til frokost, da jeg har store forhåpninger om at jeg skal bli sterk som en bjørn og komme ribbefettet i forkjøpet. Og fordi jeg er blakk.