13. november 2005

På tide med litt updates..

Ja da var UKA-05 forbi.. swoooosh... det gikk fort ja! UKA var helt fantastisk, reddet virkelig høsten for min del! Jeg har, for de som ikke visste, jobbet som Medic, og har lappet sammen alle fulle ukefunker som tryna i trappene på samfundet. Vel, kanskje ikke så mye trappetryning, men jeg har nå hvertfall delt ut ett og annet plaster og blåst trøstende på stakkars små ulykkesfugler :) Arrangementmessig var Tom McRae, Thomas Dybdahl, Postgirobygget, De Lillos og BoogieNight mine favoritter. Med store mengder hybelfyll på toppen av det hele og en helt fantastisk Medic-gjeng, endte UKA-05 opp med å bli et av mitt livs store opplevelser!

Men nå er moroa over, og det er tilbake til den sure hverdag.. Eller hvertfall nesten, jeg orket ikke det helt med en gang, så jeg tok i stedet en liten ferie før skolen tok til for fullt. Jeg dro rett til Nederland for å besøke Caroline! Det var en flottflott tur og det vil nok komme en post på bloggen litt senere med litt mer info derfra!

edit: må bare tilføye at Gluecifer også var konge :) og hvis noen har lyst til å se bilder fra medictilværelsen, er det bare å ta en titt på www.medic05.tk !!