29. desember 2004

Deprimerende tider

Da begynner nyåret å nærme seg med stormskritt, og i en vanligvis tørr romjul, har en Tsunami klart å snike seg inn i nyhetene... Veldig tragisk, og helt forferdelig, og stort sett bare deprimerende nyheter..

Jeg lever heldigvis 200m over havet på trygg grunn, og ser frem til å feire nyttårsaften her hjemme med gode venner, men kanskje med litt moderat kruttbruk, og litt mer omtanke og generøsitet for de trengende enn hva har vært tilfelle tidligere nyttårsaftener..

Jeg vil vel egentlig oppfordre alle som ser dette å gjøre det samme! For all del, ikke glem å kose dere, men husk at det sikkert finnes noen der ute som trenger litt ekstra omtanke og litt ekstra hjelp i vanskelige tider!
-det får være dagens visdomsord fra min side, så nå er det bare fra meg:

Fred ut!

og:


Tusen takk for året som har vært! Det har vært innholdsrikt og spennende (hvertfall for min del) men gleder meg som vanlig til å ta fatt på et nytt ett!

Ha et riktig godt nyttår!

Ingen kommentarer: